Monday 25 January 2016

Merawat kulit bermasalah :) Testimoni Mary Kay


Testimoni saya sendiri di dalam Marykay..

Saya telah menggunakan marykay pada Sept 2015. For the first time, kulit saya agak berjerawat aktif, mempunyai pori-pori besar dan berminyak..Sudah banyak produk yang saya gunakan tapi masih tidak dapat merawat kulit bermasalah saya.

Ladies just tgk gmbr saya dibawah dan saya akan update apa kegunaan setiap produk marykay yang saya gunakan..










Ini adalah gambar saya semasa 2012 sehingga 2015.

Ini lah hasil muka saya setelah saya menggunakan Skinvigorate Brush Marykay selama empat bulan.





Skinvigorate Brush Mary Kay & Set Botanical Effect F1.








Skinvigorate Brush Mary Kay
Fungsi

-buang sel kulit mati
-sekatakan warna kulit
-kurangkan double chin
-vshape-kan muka
-massage
-kurangkan wrinkles & fine lines
-bersihkan whiteheads, blackheads, pores

Sesuai untuk cleanser yg tiada buih
smile emoticon
(less chemicals)

Harga RM190shj, high quality, one set dengan dua head brush (ada dijual let say mau tukar yang baru) & batteries, waterproof , ada product satisfaction guarantee 90 days 
Mary Kay Skinvigorate Cleansing Brush
Skinvigorate Cleansing Brush ni: lebih ringan berbanding brush yang lain, 2 kelajuan untuk mengurut wajah sambil membersihkan kulit wajah dengan lebih bersih, menghilangkan sisa sisa makeup dan kotoran dalam masa beberapa saat
Harga: RM190

Boxed set includes two brush heads and batteries. 
PM saja kalau ada soalan yer, dan boleh check youtube juga utk video tutorial


Setelah sebulan saya menggunakan Skivigorate Brush & Acne Prone skin set..perubahan keatas kulit muka saya begitu ketara sekali. Kulit saya tidak lagi berminyak & kurang berjerawat. Selepas menggunakan produk diatas, sya telah bertanya dengan Perunding Kecantikan Marykay iaitu kawan saya sndri ttg kulit saya..

Pada bulan berikutnya, saya telah mencuba produk MK ni iaitu Botanical Effect set F1, di sini lah saya mulai percaya dan yakin produk MK ni. Ni kerana kulit saya lebih kelihatan sihat berbanding dahulu...


Botanical Effect Set F1



Pencuci Botanical Effect F1 - Mengandungi kompleks botani istimewa iaitu :

Sillymarin.
Silymarin merupakan antioksidan yang membantu mempertahankan kulit daripada kerosakan persekitaran sambil membantu menenangkan dan melegakan kulit.

Luo Han Guo (juga dipanggil buah 'kelanjutan usia')
Luo Han Guo mengandungi antioksidan dan dipercayai dapat membantu menggalakan kulit yang sihat.

Ekstrak Biji Flaks
Biji Flaks ialah tumbuhan paling kaya dengan asid lemak omega -3, membantu melembapkan kulit dan melegakan ketidakselesaan kulit kering.

Ekstrak Rumpai Laut 
Sejenis alga laut, yang kaya dengan sumber vitamin, mineral dan asid lemak yang penting untuk pelembapan dan keseimbangan kulit.


Penyegar Botanical Effect F1 - 

Formula tidak mengering ini dapat menanggalkan sisa kekotoran dari kulit dengan lembut. Mengembalikan keseimbangan semulajdi kulit.


Penghidrat Botanical Effect F1 - 

Penghidrat ini meresap dengan cepat dan memberi keseimbangan kulit. Selain itu, dapat membantu mengimbangkan paras lembapan kulit.

Masker Botanical Effest F1- 

Masker ini dapat menanggalkan kekotoran dengan lembut kerana ia mudah ditanggalkan dengan menggunakan air. Mengelupas dengan lembut kerana ia meningkatkan tekstur kulit.

Semua produk tersebut adalah mengikut jenis kulit kita masing-masing. 


Jika anda di luar sana yang menghadapi masalah kulit seperti saya...boleh lah menghubungi saya seperti dibawah.....Bukan sahaja masalah kulit namun nak lebih tahu tentang keajaiban produk Marykay ni terus jer whatsapp ok...

Whatsapp - 014 -674 7359 
Mint Marykay Beauty Consultant.. 

















No comments:

Post a Comment